woensdag 31 december 2014

Uitslagen scan

Vandaag in Zwolle geweest en uitslagen van scans gekregen. Beide uitslagen relatief goed. Tumoren weer iets kleiner maar op de pet scan kun je zien dat er verhoogde activiteit is in de twee tumoren die er nog zitten. Dit verklaart de stijgende bloedwaarden. Er rommelt dus wel wat maar dat heeft dus niet geresulteerd in nieuwe uitzaaiingen of hernieuwde activiteit bij mijn rib. Op zich resulteert deze uitslag niet in een blokkade voor een eventuele operatie wat voor ons een enorme opluchting is. In Belgie is het traject om tot een operatie te komen ingezet. Ik hoor daar rond 15 januari meer over. In de tussentijd ga ik nog een kuur doen en dan hoop ik eind februari onder het mes te kunnen. Al met al heel goed nieuws dus we kunnen vol goede moed het nieuwe jaar in. Iedereen het allerbeste voor 2015 !!

3 opmerkingen:

  1. Beste Peter,

    Dat is alvast een goed begin voor het nieuwe jaar. We wensen Karen en jou heel veel gezondheid en geluk in 2015.

    Lydia, Herman, Thessa en Tim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herman en ik wensen je voor 2015 geluk en gezondheid. We hopen dat de operatie snel plaats kan vinden en je daarna weer de 'ouwe' wordt. Natuurlijk ook de beste voor Karen en haar/jullie zoon. Groeten van Herman, Tippie en Willy PS hoe is het met Nel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de valreep nog de beste wensen voor jullie!
    Wat een goed nieuws dat er geen blokkades zijn voor de operatie. Hopelijk kan je snel onder het mes en daarna op naar herstel. xx

    BeantwoordenVerwijderen